syamiel's band

letak banner saya kat blog kamu,ok!!

masukkan banner blog saya kat blog awak semua ya..

dah tegor-tegor..bagus deh

salam

kali ni nak citer..
ntah la

tadi an,
kat sekolah
adik saya
arissa call saya.
waktu tu saya duduk kat kelas sorang2...
cam owg giler..
tbe2..
dia call..
kate ade masalah
dengar je ade masalah terus pergi

maklum la...
mane ley dengar adik2 saya ade masalah..
...
rupe2 nye pasal adik saya maisarah arbakaria
dia dah kena amaran ngan cikgu ape ntah..
dia nangis
dia takut kena pindah sesi..
hmm
saya nak tolong..
tapi x mampu...
...


disamping itu..
si dia ade gak ngan arissa n maisarah..
hahahah...
dapat gak borak2..

walau pon ade yang uad aty ni sakit..\tapi xpe...
salkan dapat gak

hahahah..
gile kan saya...:)
sya syg dia...<3

No comments:

Post a Comment

Followers