syamiel's band

letak banner saya kat blog kamu,ok!!

masukkan banner blog saya kat blog awak semua ya..

you..

I never felt like this before
rasa rindu? hurm
why lahhh sampai macam ni
we just met, we just knew each other
but the feeling are so soothe
i can put my trust on you :)

if...
anything happen, i won't regretted i guess
I am so lucky to have you.
Met someone like you, be apart from your life is the thing that i never expect. 

secara jujur, aku agak takut kehilangan kamu
mahu sahaja agar biar kekal sampai bila-bila, sampai ke syurga
tapi... apa yang tak mustahil bukan
apa sahaja bisa berlaku
andai aku kecundang kali yang kedua
apa aku mampu hadapinya?
jika hal itu terjadi, aku harus pasrah?
kalau semua yang terjadi sekarang ini adalah mimpi, aku tidak mahu terjaga dari mimpi ini
aku tidak mahu hilang perasaan ni, aku tidak mahu hilang semua ini
tamakkah aku?

semuanya sungguh indah sejak kau hadir dalam hidupku
ayat ayat cinta sering bermain di dalam minda
hati aku mula berbunga riang
terasa setiap hari berlalu dengan penuh makna
dan aku... sudah pandai bermadah seperti ini ♥<3

No comments:

Post a Comment

Followers